0 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY


Ing. Martin Mikuš se sídlem Bravinné 83, Bílovec, 743 01
Identifikační číslo: 08567107


Prodej zboží a služeb prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.servis-oken-bravinne.cz / www.brusirna-bravinne.cz
Tyto obchodní podmínky platí i pro služby a obchod prodávající firma přímo bez
internetového obchodu.


Bankovní spojení - FIO Banka: 2702908645
Adresa pro doručování: Bravinné 83, Bílovec, 743 01


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ


1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Ing.
Martin Mikuš, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1
zákona č. 89/2012 Sb občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a
povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen
„kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou osobou (dále jen „kupující“)
prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je
prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese
www.spravaoken.cz(dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové
stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“)
1.2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě po
vzájemné dohodě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními
obchodních podmínek.
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva
a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v
českém jazyce.
1.4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.


2. UŽIVATELSKÝ ÚČET


2.1.Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat
do svého uživatelského rozhraní. Webové rozhraní obchodu umožňuje kupujícímu
provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2.Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět
správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při
objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.


3. CENOVÁ NABÍDKA


3.1. Cenová nabídka je dokument, který je majetkem společnosti Ing. Martin Mikuš. Tento
dokument je vytvořen v pracovní době společnosti, tudíž je nákladovou položkou a jeho
zpracování obnáší nějaké náklady, které chce společnost uhradit.
3.2. V případě zneužití dokumentu nabídky nebo informace z něj, bude v případě zjištění
zneužití požadována náhrada škody, která bude ve výši sumy na nabídce.


4. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY - OBJEDNÁVKA


4.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního
charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
4.2. Pro objednání zboží a služeb vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém
rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
4.2.1. zboží, službách
4.2.2. způsobu úhrady kupní ceny služeb, zboží, údaje o požadovaném způsobu
doručení
4.2.3. informace o nákladech spojených s dodáním (dále společně jen jako
„objednávka“).
4.3. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit
údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího
zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle
kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „odeslat objednávku “. Údaje uvedené v
objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
4.4. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který identifikuje
objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro
smluvní strany návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění
všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními
podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními
podmínkami seznámil.
4.5.Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí
elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v
uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
4.6.Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše
kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení
objednávky (například písemně či telefonicky).
4.7.Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů, popřípadě je uvedena
v poznámkách cenové nabídky její delší platnost.
4.8.Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky
(akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu
elektronické pošty kupujícího.
4.9.V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit,
zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením
možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
4.10. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v
takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
4.11. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní
smlouvy.


5. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY


5.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může
kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
5.1.1. v hotovosti v místě určeném kupujícím v objednávce po dodání zboží nebo
služby
5.1.2. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.2702908645, vedený u
společnosti (dále jen „účet prodávajícího“);
Bankovní spojení - FIO Banka: 2702908645
5.1.3. bezhotovostně prostřednictvím platebního systému; z nabídky obchodu
5.2. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu, ale například na
zboží pro opravy nebo u zboží na míru může být požadována záloha.
5.3.V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží, služby. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 10. dnů od uzavření kupní smlouvy nebo po
provedení služeb servisu podle aktuální nabídky obchodu.
5.4.Zboží a služby objednané zákazníkem jsou výhradním vlastnictvím dodavatele, až do
úplného uhrazení kupní ceny, bezhotovostně na účet společnosti, nebo hotově.
5.5.V případě neuhrazení kupní ceny do 14. dní od dodání může být zákazníkovi účtován
poplatek za pronájem zboží a to ve výši až 20% celkové kupní ceny jako nájemné za
každý a následující započatý kalendářní měsíc.
5.6.Vytvoření překážky v činnosti, nebo znemožnění podnikatelské činnosti je účtováno
sazbou 2000,- Kč za každou započatou hodinu.


6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ


6.1. Doprava servisu Ing. Martin Mikuš: cena dopravy je dle aktuálního ceníku dopravy.
6.2.Nákupy zboží v e-shopu www.servis-oken-bravinne.cz nabízí dopravu Zásilkovnu.cz a
osobní odběry zboží. Informace o aktuálních cenách jsou uvedeny v informacích na webu.


7. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY


7.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit
od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího. Zboží, které
je zhotovováno a upravováno podle přání kupujícího (žaluzie, sítě proti hmyzu, rolety
těsnění.) jakožto spotřebitele proto není možno vrátit do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto
ustanovení neplatí v případech reklamace vinou prodávajícího – například poškození nebo
záměna zboží. V těchto případech je kupujícímu dodáno zboží nové, vráceno plnění, nebo
poskytnuta kompenzace, na které se obě strany dohodnou.
7.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze
od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží,
přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika
částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy
musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní
smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu
elektronické pošty prodávajícího martinmikus@me.com
7.3. Služby servisu a služeb poskytovaných Ing. Martinem Mikušem jsou prováděny u
zákazníka dle objednávky z nabídky obchodu nebo na základě prohlídky místa před realizací
7.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 6.2 obchodních podmínek se kupní
smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující
náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu
7.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 6.2 a 6.3 obchodních podmínek vrátí prodávající
peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím a to převodem z účtu na účet.


8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ


8.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
8.1.1 V souvislosti s novelou zákona o ochraně osobních údajů GDPR je vyžadován souhlas
zákazníka před odesláním objednávky se zpracováním osobních údajů.
„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci
programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé,
když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých
službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro
účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho
oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro
zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení
využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely
můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní
údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní
účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete
kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s
dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat
8.2. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí
zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života
kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na
účel jejich zpracování, může:

8.2.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

8.2.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
8.3. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající
povinen tuto informaci předat.


9. DORUČOVÁNÍ


9.1. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím
elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu
kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce
prodávajícího.


10. REKLAMACE ZBOŽÍ A SLUŽEB


10.1. Reklamace zboží se řídí zákony České Republiky. Reklamovat nelze zboží, které není ve
vlastnictví zákazníka, tzn., není uhrazena kupní cena v plné výši. Reklamace je řazena do
dvou kategorií a to reklamace zboží a reklamace služeb.
10.2. Reklamace zboží je standartní záležitost, kterou firma musí vyřešit ze zákona do 30. dní.
Záruka na zboží v délce trvání 24 měsíců a rozděluje se na dvě kategorie:

10.2.1. Zboží, které nefunguje správně a reklamaci je nutné řešit v co nejkratší době
po té co přestalo fungovat správně. Kontaktovat dodavatele a domluvit se na
následujícím postupu.

10.2.2. Zboží, které funguje správně, jen nesplňuje požadavek zákazníka (jiný rozměr,
jiná barva, nesprávný vzhledový vzor). Tuto chybu je nutné začít řešit s dodavatelem
ihned po dodání takového zboží. Toto vadné zboží vůbec nezačít používat a vrátit
dodavateli. V případě zjištění výše uvedených chyb až po montáži zařízení je nutno
zařízení demontovat a reklamaci takto vadného zboží řešit nejpozději do 14ti dnů od
obdržení zboží. V případě využívání zboží delší dobu než zmíněných 14 dní po
obdržení (montáži) má dodavatel právo vyžadovat náhradu. Později dodané zboží k
reklamaci výměnou, má dodavatel možnost kompenzace za opotřebení (slunce, vítr,
různé atmosférické vlivy) na dané zboží.
10.3. Reklamace služeb je standartní záležitost, kterou musí firma vyřešit neprodleně. Záruka
na služby je 30 dní.


11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


11.1. Vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z
obecně závazných právních předpisů.
11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se
takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se
neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho
ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
11.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v
elektronické podobě
11.4. Vytvoření překážky v činnosti, nebo znemožnění podnikatelské činnosti je účtováno
sazbou 2000,- za započatou hodinu.
11.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování:
Email : martinmikus@me.com
Adresa: Bravinné 83, Bílovec, 743 01